donderdag 14 mei 2009

Anubis fotos

Daar is de Anubis schat. Verborgen in een kist in een natuurgebied.

We hebben hem! Dankzij uren werk van Axel en samen het oplossen van de code van het cijferslot.

Naar de serie op tv.

Onze log. In iedere cache zit altijd een logboek.


In de kist zat dit keer een hele mooie Nederlandse Geocoin. Dat is ongeveer hetzelfde als een TravelBug. Je schrijft op dat je hem hebt, en je stuurt hem weer verder in een andere cache. Erg leuk.

De speelgoed winkel.

Nog even een overzicht foto voor ik alles terug verstopte.

Axel off the road. Goed he! Had hij een paar maanden geleden niet gedaan.

Na afloop op weg naar huis kwam ik langs een andere cache lokatie. Heb ik alleen geprobeerd te zoeken. Niks aan. Helemaal niet leuk in je eentje.

Kijk, daar zat ik op dat randje, en een beetje onopvallend graven... niks gevonden.

Onder dit beeld zou iets moeten liggen, onder het zand...

Maar dit vond ik wel in het gras: stukken speelgoed en een potlood. Zou de cache geript zijn of is dit nog van koninginnedag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten