woensdag 18 maart 2009

Uit eten geweest

Vanavond, woensdag 18 maart, zijn we heerlijk uit eten geweest met Pim, vriend van Maarten. Het was een erg gezellige avond en we hebben heerlijk gegeten in een Indiaas restaurant.

Na de crisis op Amstelrade gisteren (was dat gisteren? lijkt alweer zo lang geleden) hebben we alletwee weer eens goed geslapen, Axel zelfs tot 10 uur. Dat was even nodig. Daarna ben ik naar Axel gegaan op IJburg. Daar hebben we lekker Spaanse knijpkoekjes gegeten en wentelteefjes, wat een combi! Daarna nog effies snel de nieuwe harddisk van Axel ingebouwd in zijn computer (niet vergeten te formateren morgen!), en om 15 uur richting Schoolstraat. 18 uur kwam Pim, klikte meteen goed.
Het restaurant waar we heen wilden was falliet. Erg jammer. De drie gangen verrassings menus waren uit de hand gelopen blijkbaar, en hele tent was leeg met een briefje "wegens omstandigheden gesloten". Crisis omstandigheden dus.
Maar aan de overkant was een een goed Indiaas restaurant, en ook nog rolstoel toegangkelijk. Heerlijk gegeten, drie gangen, gerechten met namen die ik niet meer weet, Indiaas ijs toe, koffie van de zaak toe. En vooral: heel erg gezellig. Wat ben je toch rijk met goede vrienden om je heen. Ik vond het echt een hele fijne avond. Taxi terug. Alles weer oke.

Wat vooral zo belangrijk was: we hebben weer gelachen. Axel en ik waren gisteren alletwee erg verdrietig en depri en in de war na die enorme crisis op Amstelrade. Het was heel naar, en heel jammer dat het zo moest aflopen. Maar vandaag konden we alweer lachen. We voelen ons ineens vrij! Vandaar "de vrije muizen". Bevrijd uit de (muizen)kooi van Amstelrade. We kunnen weer doen waar we zin in hebben. Dat is erg fijn. En we gaan binnenkort kijken of we op Vrankendijke terecht kunnen, en anders vinden misschien wel wat anders. Komt allemaal goed.

Wat lekker ook dat ik hier gewoon weer mag zeggen wat ik wil, zonder Ozeuragroep bemoeienis.

Op naar ons volgende uitstapje!

Maarten

P.S. 31 maart ga ik eindelijk mijn huurcontract voor IJburg tekenen!

1 opmerking:

  1. lekker uiteeten geweest dankzij Maarten en Pim

    het was heerlijk

    bedankt daarvoor

    Axel

    BeantwoordenVerwijderen