dinsdag 31 maart 2009

Nieuwe Muizenkooi


Ja, het is eigenlijk te gek voor woorden, maar het is gelukt! Vorige week vond ik bij de vuilnis een oude IBM computer, die het nog prima doet. Gisteren ging ik na het eten even de straat op, want ik had een nieuwe monitor nodig voor die computer. En jawel! Gevonden. Je denkt gewoon: wat wil ik, gaat naar buiten en pakt het op van de straat. Waanzinnig.
En zo bouw ik rustig aan de nieuwe Muizenkooi. Op dit moment staat de nieuwe IBM te installeren, Linux e.d., en vanaf vanavond wordt die permanent ingezet voor deelname aan het kankeronderzoek. Met "troep" van de vuilnis werken aan kankeronderzoek. Is dat niet geweldig.

Volgende week maandag ben ik dan toe aan weer een nieuwe pc. Zet maar de vuilnis! Ik kom hem halen.

Maarten

P.S. Ja... wat ik vooral nodig heb is tafels! Komt me bekend voor.

2 opmerkingen:

  1. eerst toesteming vragen aan je zelf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee dat hoeft niet in dit nieuwe bedrijf, hier wordt eigen initiatief en zelfstandigheid juist gestimuleerd!

    BeantwoordenVerwijderen